Wiele instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd firmowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka imp. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.
Gdzie szukac informacji na temat pracowników delegowanych w Unii Europejskiej
categories: praca